Friday, April 3, 2009

assalamualaikumm...

ok..catatan hari ringkas ja..mcm malas mo tulis panjang-panjang.
emmm 1hb 4 2009 - genap 3 hari aku bukak gerai di pekan rabu..
kira oklah jugak..walaupun belum ada pelanggan yang masuk..
mula2 bukak, bedebar jugak cz first time niaga dalam forumm..dulu guna fotopages saja..
emmm..so far okelah jugak..baru nk hias2 gerai...perniagaan aku nie, kecil-kecilan saja..
al maklumlah, modal pun seciput...tapii harap2 akan berkembanglah....
best jugak bila ada gerai sendiri..he..hee....
oke..perniagaaan yang dijalankan, brooch and gelang2 mutiara....percubaan ja nie..
kalo tkda sambutan, ba aku tutup gerailah jawabnya.....
tapi harap dapat bertahan sampai hujung tahun..
oke..tu jak catatan hari ni..buat kawan2 yang ada bca catatan nie, ba singgalah ke gerai aku di:
http://http://www.pekanrabu.biz/pakaian-dan-aksesori-wanita-lelaki-f6/ziekolexicommurah-dan-xclusif-tak-pecayabrooch-adagelang-mutiara-adalain-laintarak-katungguuu-t1350.htm#65609

da.da.da.................

wassalam..................

0 comments:

Post a Comment

Aku Punya BloG © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute