Wednesday, March 18, 2009

catatan: hasil tangan

Assalamualaikummm..ok hari ini ya puan-puan, kita akan belajar hasil tangan kreatif buat sovinier tuk kawin..hee.hee...teda ba, mo crita-crita saja...sebenarnya my abng ipaq tu mo kawen hari tu..so kak ipaq aku ni suruhlah kami buat sovineir kawen..jadi aku ni pun ikutlah ke bandar cari bahan2..jadi aku gan my husbent pun p lah cri2 rekaan camna mo di buat..cari punya cari punya cari..akhirnya kami buat design nie....
kami buat2lah pa yang patut..antam2 jak..penting kasi kreatip2 skitlah otak kita nie..mcm berapa malam jugak kami selalu tidor lewat..kalo ada masa di opis, aku sambunglah sket2..gan bantuan si diane, emma's, darwina and si sarah lah....jadi sapat jugaklah siap kunuk2.


ok..yang love tu mo bagi sama orang yang merenjis..biasa bunga telur, tpi ubah sketlah..bagilah bentuk kotak love tu...,oh ya..kami buat dalam 300 saja.tpi kalo teda orang tulun, ba panat jugak ba....iya....kalo bizniz betul2 nie, memang lingkup kalo teda pembantu....penatt ooo..lagipun aku kan kerja siang .so balik rumah penat suda..
















ok..ni sudah siap dibuat..jadi kami pun packing2 lah dalam kotak untuk dibawa balik dikampung....uii..cam betul jak..he..he...













ba..ini antara gambar2 saputangan yang belum siap sepenuhnya.....mcm banyak betul step mo buat.mula2 lipat saputangan, baru ikat gan tali tangsi,,pastu letak manik panjang. ni guna gam pistol tu..tahan sket.baru taru riben tu then bunga..naa siaplah ......oklah itu jak lah dulu catatan kali nie...kemarin cuti ba..jadi cam teda mud mo tulis panjang2..mcm teringat lagi time cuti2..siuk ooo...oklah..da...da...wasalam








0 comments:

Post a Comment

Aku Punya BloG © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute