Wednesday, March 18, 2009

catatan : sultan brunei

assalamualaikum...mau buat catatan sikit pasal lawatan Sultan Brunei ke Sandakan...memang meriah persiapannya....tapi yang malangnya, kapal terbang sultan Brunei tidak dapat mendarat di lapangan terbang sandakan disebabkan oleh cuaca. hujan turun lebat tul..sampai banjir kawasan BDC tu...na sabar ja'la.

.

ni sedikit rakaman time hujan lebat tu berlaku di kg BDC..memang banjir kawasan tu.







yang bestnya masa majlis nie, bayk bunga2 hidup yang ditaru dalam dewan Sri Libaran tu..memang cantiklah...dan yang paling best, sempat men'yonglap' bunga-bunga tu....he.hee..hee


oh ya..masa majlis tu, syafinaz telah dijemput buat persembahan..oke..la..da memang penyanyi kan.. siap be pozing lagi..bule lah peringkat kampung..
malam tu sepatutnya kami inda datang pun p dewan sri lebaran..tapi last minit kena suruh jugak p..kami bertugas di sabah hotel saja....best jugak bertugas nie, ada pengalaman..


masa di dewan sri libaran tu, kami inda dapat masuk pun..ful house ba..lagipun lambat suda datang..sudahlah hujan lebat gila2..tapi nasib ada kenderaan pacuan 4 roda..kalo inda, inda kami telimpas kawasan banjir, terutama di BDC..tapi bila sampai di batu 7 pun, memang banjir jugak kawasan tu..tinggi air naik..kawasan tu sebenarnya memang air selalu naik..jadi keseluruhanya, majlis ni diselubungi dengan hujan..hujan rahmat..
okela..tu ja catatan kali ni..teda idea suda..
da..da
wasalam






0 comments:

Post a Comment

Aku Punya BloG © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute